Świat 170 Ustawienia

Prędkość gry 2.5
Prędkość jednostek 0.4
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1700 punktów)
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 7:00
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 10:1 przez pierwsze 30 dni
Flagi Nieaktywne
Farmienie Nieaktywne
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywny, bez przedmiotów
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 170 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 2.5

Konfiguracja

Limit członków plemienia 40
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Nieaktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie dotarcia wojsk.
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 360 dniach plemię musi posiadać minimum 80% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 08.09.21 12:00